Доставка
Доставка товару здійснюється:
- перевізником Нова Пошта
- самовивіз зі складу
- самовивіз із точок видачі.
Умови оплати, гарантія, повернення
Оплата готівкою або карткою
Якщо ви забираєте товар самовивозом з нашої точки видачі, можна розрахуватися готівкою в гривні або розплатитися карткою через POS-термінал. Не забудьте повідомити про це оператора під час оформлення замовлення.
Оплата післяплатою
Якщо ви замовили доставку компанією "Нова Пошта", сплатити товар можна при отриманні (накладеним платежем) з частковою передоплатою (залежить від замовлення). Вартість доставки, розраховується компанією перевізником згідно з діючими тарифами в момент прийому товару.
Безготівковий розрахунок
Організації та приватні підприємці можуть зробити оплату за безготівковим розрахунком. Товар можна на розрахунковий рахунок. Для цього, при оформленні замовлення, потрібно вказати реквізити або звернутися за допомогою до операторів call-центру.
Увага! Цей спосіб оплати доступний лише після підтвердження оператором наявності обраного вами товару. Платежі зараховуються на наш рахунок протягом доби. Дякую за розуміння.
Доставка та повернення
Після відправки товару ви отримаєте смс із номером декларації, за якою на сайті перевізника ви зможете відстежити рух вантажу. Після прибуття посилки до пункту призначення має прийти смс про готовність товару до видачі. Будь ласка, зверніть увагу, що термін перебування товару у відділенні «перевізника» становить лише 5 днів.
Обов'язково перевіряйте товар при отриманні складі перевізника. Оглядати посилку потрібно у присутності представника транспортної компанії. Якщо під час огляду посилки було виявлено пошкодження товару (бій, шлюб тощо), вам необхідно скласти Акт про пошкодження товару та повідомити номер Акту.
Залишаючи відділення транспортної компанії, ви погоджуєтесь з комплектацією посилки. Усі претензії, що виникли під час огляду посилки поза відділенням транспортної компанії, розглядатися не будуть!