Доставка

Доставка товару здійснюється:

  • перевізником Нова Пошта
  • перевізником Укрпошта
  • самовивіз із точок видачі (Кривий Ріг)

Умови оплати, гарантія, повернення

Оплата при отриманні

Якщо Ви забираєте товар самовивозом з нашої точки видачі, можна розрахуватися готівкою або розплатитися карткою через POS-термінал. 

Передоплата

Якщо Ви замовили доставку компанією Нова Пошта або Укрпошта, товар сплачується по реквізитам, які оператор відправить Вам у месенджер. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами перевізника.

Доставка та повернення

Після відправки товару ви отримаєте смс із номером декларації, за якою на сайті перевізника ви зможете відстежити рух вантажу. Після прибуття посилки до пункту призначення має прийти смс про готовність товару до видачі. Будь ласка, зверніть увагу, що термін перебування товару у відділенні «перевізника» становить лише 5 днів.

Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі перевізника. Оглядати посилку потрібно у присутності представника транспортної компанії. Якщо під час огляду посилки було виявлено пошкодження товару (бій, брак тощо), Вам необхідно скласти Акт про пошкодження товару та повідомити номер Акту.

Залишаючи відділення транспортної компанії, ви погоджуєтесь з комплектацією посилки. Усі претензії, що виникли під час огляду посилки поза відділенням транспортної компанії, розглядатися не будуть!

Товар додано до списку бажань